Sunday

Blog ini telah berpindah ke Akuchey Dot Com

Untuk makluman semua blog ini telah melangkah maju kehadapan sedikit dan telah berpindah ke sebuah blog baru saya Akuchey Dot Com. Seperti kebanyakan blogger, memiliki domain sendiri merupakan idaman hati. Jadi berkarya diatas satu medium yang lebih besar memerlukan lebih banyak pengorbanan kerana perlu sentiasa konsisten supaya mencapai hasil seperti yang dikehendaki.

Sebenarnya menulis dimana-mana pun adalah sama namun yang penting keinginan untuk menulis tu ada dan berjaya menarik minat orang ramai untuk membaca tulisan kita.  Dan yang paling utama apakah tujuan kita menulis blog? Ini yang utama, adakah kita hanya suka-sukan atau mempunyai misi tertentu seperti mengasah bakat menulis atau pun cuba untuk mencari ruang bagi menambahkan pendapatan. Jadi saya cuba untuk melangkah maju sedikit iaitu untuk berkongsi maklumat , mencari kenalan dan sedikit sebanyak berkinginan untuk mencari sumber pendapatan tambahan.

Saya harap pengunjung blog ini dapat terus memberi kerjsama dengan mengunjungi blog saya akuchey Dot Com dan meninggalkan komen dan feedback. Blog akuchey dot com sebuah blog campur aduk juga namun fokus lebih kepada journey saya dalam dunia blogging. Diselang seli dengan isu-isu semasa, isu kesihatan, kehidupan, keagamaan, teknologi dan sebagainya.

Fokus saya pada tahun 2011 ini adalah untuk terus bertungkus lumus mencapai impian saya iaitu berjaya sebagai blogger dan internet marketer. Saya melihat potensi dunia blogging ini sangat besar dan akan terus berkembang, jadi saya teruskan apa yang saya telah lakukan dan cuba untuk maju setapak demi setapak.

Jangan lupa kunjungi blog baru saya Akuchey Dot Com dan dont forget untuk follow serta LIKE fan page Akuchey Dot Com. Bye.Wassalam.












1 comment:

  1. Assalamualaikum wr,wb…
    SALAM KENAL SEMUA,…!!!
    Pengakuan Tulus Dari Saya.
    Demi ALLAH saya benar-benar yakin dan percaya angka goib AKI JAYABAYA telah saya buktikan juga kemarin saya dapat,awalnya saya ragu tapi saya mencoba menhubungin lagi dan meminta angka juga sama AKI JAYABAYA 4D akhirnya TEMBUS dan Syukur Alhamdulillah saya menang 350Juta,Sekarang saya sudah bisa buka usaha yaitu TOKO BUTIK dan melunasi semua utang orang tua,itu smua berkat bantuan dari AKI JAYABAYA,Saya Sangat BerTerima kasih Kepada AKI JAYABAYA jasamu takkan kami lupakan,Ini bukan janji tapi bukti Silahkan Bergabung dengan AKI JAYABAYA DI NMR : (082-333-390-858)
    INI KISAH NYATA SAYA DAN KELUARGA SAYA...!!!
    MAU BUKTI SILAHKAN HUB AKI JAYABAYA DI NO : 082333390858

    {{=>>KLIK DISINI CARA MENDAPAT ANGKA RITUAL AKI JAYABAYA<<=}}

    ReplyDelete

Apa kata anda?